Nåt nytt...

Jag fick en serieidé igår natt  och en del av den idén är en kort flashback av min skolgång. Förmodligen är det alldeles ett för stort och personligt projekt än jag kommer att orka med. Men i alla fall. Så här blev flashbacken.



I första rutan står det: Jag 7 åroch tror att skolan kan lära mig allt.

I den andra står det: Jag 16 år. Lyssnar uppmärksamt på franskalektionen medan jag ritar drontar jämte hamrar och skäror.


Och i den sista står det: Jag, längst bak i seminarierummet första dagen på universitetet och fattar ingenting.


Kommentarer
Postat av: Louise

Hahhhaha klockrent!!! du borde verkligen satsa på de där!

2011-07-06 @ 20:36:45
URL: http://stewis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0