(We've got) Fiiiive yeeears


Under ett sommarlov för 5 år sedan hade jag en hemmafest där en viss Emil somnade på soffan. Jag fann denna händelse så pass intressant att jag bestämde mig för att föreviga händelsen i paint och skapa ett konto på internetcommunityt Bilddagboken där världen kunde följa med i mitt inte särskilt intressanta gymnasieliv. Att detta spontana infall var startskottet till ett liv som ena halvan av Internets främsta paintduo, hade jag aldrig kunnat ana.

Bilderna nedan lade jag upp i mitt första inlägg och är en snabb och intim sammanfattning av natten som förändrade min framtid. Men har så mycket hänt sen dess? Avgör själv!
Emil somnade på soffan.



Så starke Cornelia bar inom honom på mitt rum där han fick sova vidare.



Här fick han sova vidare, på sängen jämte mattan.



Sen ringde Maria Pontus, så jag kapade samtalet och frågade om jag fick chans på honom. Det fick jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0